Innspace & HOYA Vision Care
Co ma wspólnego optyka i kosmos? Całkiem sporo! Zresztą – sprawdźcie sami.
HOYA Vision Care ogłosiła nową, globalną strategię pozycjonowania marki pod hasłem „Dla wizjonerów”. W działaniach nacisk położony zostanie na współpracę i wspieranie salonów optycznych, a także rozwój współpracy z wyjątkowym, wizjonerskim projektem Innspace, w którym zespół badaczy analizuje i tworzy projekty kosmiczne.
Wsparcie salonów optycznych
Stała współpraca z salonami optycznymi to główne działanie, jakie będzie realizowane w ramach strategii „Dla wizjonerów”. Dedykowane partnerstwa mają na celu wsparcie rozwoju optyków. Dla firmy Hoya specjaliści od ochrony wzroku to cisi bohaterowie, wizjonerzy. To właśnie oni zapewniają pacjentom właściwe widzenie i z perspektywy firmy są prawdziwymi wizjonerami, bohaterami naszych czasów.
Rozwój kosmicznego projektu Innspace
Marka określa wizjonerów jako osoby stosujące unikatowe rozwiązania i wyprzedzające trendy, nie bojące się nowych wyzwań. Nowe technologie i wizjonerskie podejście w ich poszukiwaniu, to wartości bliskie marce Hoya. Dlatego w ramach działań CSR firma nawiązała współpracę z unikalnym w Polsce projektem Innspace.
– „Zdecydowaliśmy się wesprzeć zespół młodych osób, zafascynowanych kosmosem, ponieważ wierzymy w wizjonerów i ich potencjał. Doceniamy wszystkich, którzy sięgają wzrokiem dalej i łamią schematy. Nasze działania będą wsparciem dla załogi Innspace, a w dalszej perspektywie być może uda nam się wysłać w stratosferę soczewkę okularową.” – komentuje Maja Kornacka, z Hoya.
A my, jako zespół Innspace cieszymy się, że będziemy współpracować w 2021 roku. Są już pierwsze efekty! Projekt bazy na Księżycu, nad którym pracowaliśmy ostatnich kilka miesięcy, zajął czwarte miejsce w konkursie Moon Base Design Contest. Teraz zaczęliśmy pracę nad misją stratosferyczną i bazą na Wenus, więc sami widzicie – warto nas śledzić 🙂